Down town Vancouver.

10 augustus 2015 - Vancouver, Canada

Gisteren aangekomen in Nanaimo om de Ferry naar het vasteland te nemen. Vanmiddag aangekomen in Vancouver. Ons hotel ligt op 10 min loopafstand van het centrum. Gedateerd hotel maar wel schoon en SUPER duur. Vanmiddag richting centrum, te voet, want auto parkeren is ook veel te duur. We moesten door een blok waar zoveel drugsverslaafden en daklozen op de stoep lagen/zaten dat ik er geen prettig gevoel bij had. Tevens werd Piet steeds aangesproken door prostituees.... Vreselijk dat mensen zo afglijden in de maatschappij.... Waar gaat het fout...vraag ik me dan af? Verknipte geest en ... Tja geen idee. Snel lopen naar het centrum en zeker niet aankijken pffff.

Ik voel me echt rijk nu

De stad daarin tegen is erg mooi met een prachtige boulevard en haven waar van alles te beleven is. De temp is inmiddels 27 gr zo warm is het nog niet geweest de afgelopen 3 wkn. Heerlijk buiten onze laatste dollars aan een perfecte maaltijd uitgegeven. Zitten nu in de lobby, 22 uur, en buiten staat de politie met 3 auto's met gierende sirenes... Niet meer naar buiten nu. Wat een contrasten hier en wat een belevenissen...

Ons avontuur zit er bijna op, morgenavond vlucht naar Adam en woensdag in de middag thuis...

Wat hebben we genoten, en wel in het bijzonder van Alaska, Amazing

1. Miranda:
    11 augustus 2015
    Hoi jullie allebei wat hebben jullie een mooie reis gemaakt zeg. En wat vond ik het leuk om de verhalen te lezen van uit Alaska. Goeie reis terug naar Amsterdam. X uit Hansweert
  2. Evi:
    Ik heb een hoop gemist zo te zien.. Goeie reis alvast, het wordt tijd ben het beu!
  3. Annet Kole:
    11 augustus 2015
    mooie reis gemaakt,goeie reis terug!!
  4. Nelly:
    Hoi,leuk om jullie te volgen,de laatste stad was mooi zo te lezen,maar jammer dat je een toch wel onveilig kreeg van de daklozen enz.Nu een goede terugreis en tot horens.,groetjes nelly
  5. Marja:
    11 augustus 2015
    Wat een mooie reis! Zo veel indrukken.
    Dat is de andere kant van Canada, USA. Geen verzorgingsstaat, dus ieder voor zich. Toch fijn dat ze bij ons uitkering krijgen anders kwam dut bij ons ook meer voor. En De prostituees hebben natuutlijk ook goede ogen....leuke man!!
    Goede en veilige reis terug!!

Xxx, Marja
  6. Jetske:
    11 augustus 2015
    Weer veel beleefd zo te lezen......en wat gaat jullie reis weer snel voorbij zeg....
    Maar iig mooie herinneringen om op terug te kijken...
    Alvast goede reis terug en welkom weer in ons kikkerlandje